Meddelade Mikke att hans inlägg var efterfrågade

och fick detta svar:
"Aha....har försökt lägga in nån post på kalimerasidan på FB..men dels så ereju ett jävla scrollande,sen gick min rätt nya Sony i kaklet,så nu har jag lånat Andreas svärfar Minas ngt enklare smartphone.....Men ska se till å starta datorn på Zephyros imorrn. Förexten,El Greco håller på att helrenovera och jag hoppade in där och avlöste modren en liten stund när hon tappert stod och rollade hisstrumman...
Om du vill kan du kopiera denna texten å putta in den på Kalimera,som nån sorts livstecken. Bor på Garden Villa,där vi beskurit fyra trän å jag har målat fyra balkongräcken på andra våningen,samt stora porten....Vädret när jag kom har varit minst sagt varierande,blåsigt,kallt,som attan på nätterna å regn ett par gånger...senaste dagarna hare vurt varmare å mindre blåst. Idag vare 28 grader,så färgen nästan torkade i penseln....
Första planet kommer 23 april har jag för mej,och jag har blivit höns å kattmatare åt Jonathan Preece,d.v.s han me alla böckerna..I tre dar tills grannen återvänder...min lön: sex ägg,en halv lök å en tomat...."
Karin
mellanhand