Sv: Rhodos/Karpathos mars 2018
Thursday 19.4
Hejsan!!
Blasigt och lite kallt idag. Ivaeg till tandkirurgen kl 1o.30....Dimitris Spanos, han grejade peau och sa till mej att kika upp peau mon-tisdag. Det finns en hel del tandlaekare haer, sa varfor inte ta och ga till nan och fa gaddarna kollade...?? Ca fem ggr billigare aen hemma,sa jag tjaenar nog in en eller annan Karpathosresa genom att ga till tannlaekarn varje gang jag aer her....
Vad belangar min eventuella flitighet, seau vill jag peaupeka att jag INTE jobbar speciellt mycket for det mesta, utan har laaanga sovmornar och i genomsnitt kanske jag jobbar 2-3-4 timmar om dan, och ibland inte alls...
For till Zephyros och vinden hade mojnat, fast det aer ett jaevlans vasen fran hotellet som dom river....Nu har jag malat en sektion bredvid porten, sen fick Andreas tva trasektioner, som kan anvaendas uppe pa Garden Villa....
Nu borjar solen skina, sa jag ska upp och vaerma lite soppa, innan jag ger mej i kast med pergolan pa Garden Villa.....
Och Masse, jag ser ocksa pa det danska programmet om den unge bonnen...mkt intressant !!
Mikke
|