Ämne: Fastlandet!
Visa ett inlägg
Gammal 2018-06-25, 10:49
Mahava Mahava är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2011
Standard Sv: Fastlandet!

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Tyvärr hann jag inte med Ancient Messini när jag var på Pello. Ändå bodde jag ganska nära och borde ha kört dit, men det fanns ju så mycket att se och göra att det inte hanns med. Man måste alltid spara något...
Oj det var synd, men då har du något att se fram emot på nästa resa så är det ju man kan inte hinna allt själv har jag en hel del kvar för nästa resa

Kom hem igår efter en knapp vecka utanfö vid Mauvroni utanför Gythio, väldigt härlig avslutning med mest avslappning men även en tur till Monevasia och Mystras bland annat. Men mest sol och bad och ladda inför jobbet.

Hade en härlig avslutning utanför aten innan flyget hemmåt, slapp även betala för tappad navkapsel (skulle kostat 35e "If we charge you" sa dem vid återlämningen, men det gjorde de inte, gillar Enterprise mer o mer för varje gång jag använder dem oavsett var, dom har bra priser, sälan billigast men alldrig specielt dyra och kanske inte nyaste bilarna men inga jättegammla heller. Och de verkr inte ta varje chans att kassera in pengar heller, här hade det ju varit fair enought om de tagit betalt, sen bjöd de på en högra kategori med diesel (iofs äldre bil )) sen ser jag nu jag har två fria hyrdagar från bonusprogramet att utnyttja
Svara med citat