Visa ett inlägg
Gammal 2018-09-26, 14:57
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Rhodos/Karpathos i september.....

Onsdag 26.9
Hejsan!
Idag blaser det smajaevlar, och alla faerjor aer instaellda, vilket betyder att Ann och Bo, mina danska bekanta, blir kvar pa Kassos, om dom inte flyger tillbaka, forstas....Aeven mina tvenne tyska vandrerskor, Sibylle och Beate, aer kvar peau Kassos.....
Igar vid attatiden, knallade jag och grekiska Katherine till Nena...Dom tva damerna gillade varann direkt, vilket jag forstas hade hoppats. Sa vi kaekade nan timme och sen knallade vi hemat, och jag visade henne Faros,som ligger lite inklaemnt.
Vael hemma, fick jag ont i maggen, och vid ett-snaret var det dags att lamna tillbaka maten i toaletten. Sen piggnade jag forstas till, som tur var. Orsaken till illamaendet aer vel lite osaekert, men jag kan ha fatt i mej lite av det lokala kranvattnet.....Hursomhelst, idag mar jag bra, om aen llte klen, haha....No big deal, sant haender.....
Jonathan beraettade att det aer en serie mindre cykloner peau rad, som eventuellt kommer att passera Karpathos,men flygplanen flyger, och Andreas kommer hem imorron,da kan vi se vad som ska goras peau hotellen.....
Nu hem och slappa lite pa saengen med nan god bok..
Adieau
Mikke
Svara med citat