Sv: Bokat spontant
Gjorde misstaget att ringa min dotter nu i kväll...tänkte bara höra om hon föredrar 4 nätter i Grekland eller Italien....jag har pratat om att ta med henne till Venedig.
Så ville bara kolla hennes önskemål...eftersom resan ska bli hennes 30 års present.
Fick då svaret att hon vill inte åka någonstans om resan innehåller mer än 2 nätter.
Hon vill inte vara ifrån sina barn längre tid än så, jag sa att barnen kan följa med, även hennes sambo men vet att han inte vill flyga...fick då svaret att hennes sambo inte vill att barnen ska lämna Sverige när dom är så små....bara resor inom Sverige eller Danmark är acceptabla????
Barnen är vid resan 4 och 2 år gamla....ursäkta jag skriver och klagar här...men känns som jag måste ge upp om att få resa med min dotter.
Jag blir inte yngre och har fått diabetes, jag sköter om mig men jag kommer inte leva för evigt....vill så gärna uppleva något med dom jag älskar så länge jag lever och har hälsan att göra detta. Känns som jag blir motarbetad hela tiden...
Vad göra? ge upp man kan ju inte tvinga någon att följa med att resa....det är så det känns nu
|