Visa ett inlägg
Gammal 2006-04-26, 16:25
Alexandra Alexandra är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2005
Standard Sv: Hur gör ni med kläder, ni som ö-luffar???

Tvätterier är ju jätte bra, såg faktiskt ett på Amorgos precis vid vårat pensionat. När jag nu tänker efter så tvättade vi 2 gånger på 4 veckor, så det säger väl en del om hur mycket vi hade med oss.
På Naxos tvättade vi i handfattet i påsar och i en stor svart soppsäck som vi hade med oss (tyvärr sprack den och det blev en del vatten i lilla studion *asg*) På Koufonissi köpte vi en plasthink som vi tvättade i, väldigt praktiskt faktiskt

Vi använde nog inte ens alla kläder... Men som sagt, jag är en sån som hellre har med för mycket än för lite. I år kan man kanske ha inställningen att allt går att köpa där om något skulle fattas en eller så...Då kan man ju också ha användning av nyinköpen när man kommer hem och det för hoppningsvis är sommar

Tänkte ha med mig detta (om nån bryr sig hahaha):

3 strandlinnen, 5 "finlinnen", 4 toppar, 1-2 "tjocktröjor" typ college, 2 tunna cardigans, 1 strand shorts, 3 kjolar och ett par 3/4 byxor, underkläder, 2 leggings, några nylonknästrumpor kanske, Teva sandaler, flipflop, sandaletter och ev ballerinaskor.

Låter det rimligt eller är det för mycket??? Vi åker i slutet av maj till slutet av juni, därav långärmat...

/Alexandra som bara har 4 veckor kvar
Svara med citat