Visa ett inlägg
Gammal 2006-04-27, 02:08
Alexandra Alexandra är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2005
Standard Sv: Hur gör ni med kläder, ni som ö-luffar???

Jag håller med, då jag är ganska liten så tar inte mina kläder så stor plats, men skorna (!) och sakerna typ, necessär, smink, solkräm, POCKET (som man lämnar kvar på vägen för visso), "sjukhusnecessären" osv.

En sak som jag tycker är lite krånglig är badhandduken, jag vill gärna ha en stor sådan, men då tar den liksom halva ryggsäcken, får kanske nöja mig med en mindre, dessutom måste vi ha med oss tre stycken då vi gärna vill kunna tvätta dem ibland...

Hur är det egentligen med kvällstemperaturen i Kykladerna i slutet av maj till slutet av juni? Kan det bli kallt när man åker moppe till stranden förresten? Kanske det räcker med en typ lite tjockare tröja, 2 tunna cardigans och kanske en skjorta som även kan utnyttjas om man skulle råka bränna sig...

Nicki: Kan inte barnen ha varsin liten ryggsäck typ skolryggsäck eller dylikt där de har sina egna leksaker och gosedjur, då kan de ta med sig så mycket som får plats så kan ni ta några grejer i era väskor...Jag har ju inte barn själv så jag vet ju inte hur det funkar i praktiken att göra så här, men det är nog så jag hade gjort

Mkh: 16 skor!!! Ja det blir många par det, hoppas för eran skull att fötterna är små då

Snart bär det iväg!

/Alexandra
Svara med citat