Visa ett inlägg
Gammal 2006-04-28, 19:19
cariolina cariolina är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2005
Standard Sv: Resfeber och en smula panik.

Tack snälla ni! Egentligen borde jag nog vara lika lugn med jobbet som med flyget, som du säger Elisabet. Jag har hetsat upp mig i onödan låter det som, med så är det då man ska ut och resa..

Citat:
Hejsan!
Vi kom hem i söndags från Aten,Apollo hade också ändrat vårt flyg via Thessaloniki.Dom släppte av folk och tog in nya passagerare,det gick ganska fort,så ta det lugnt bara,det kommer att gå bra.
Lycka till med arbete
Häls Anneli
Åh, det lät härligt att vara i Aten. Hade ni det trevligt? Förhoppningsvis får jag ett då direkt då jag kommer ner, annars är det bara att sätta på de finaste kläderna jag har, koppla på charmen och lägga till ett leende när jag går ut och söker jobb. Man kan ju alltid hoppas att någon faller för det.

Citat:
Och sedan när du är där så glöm inte att logga in här någon gång och berätta hur du har det!
Självklart inte, jag ska nog allt berätta hur jag har det där nere. Vem vet, jag kanske till och med kan knäppa några fina bilder som går att lägga in på beskrivningen av Korfu här på sidan, eftersom det nu inte finns några bilder som hör dit.. Kanske har jag några sen i somras? Hm. Man vet aldrig.

Ha en trevlig sommar allesammans!
Svara med citat