Ämne: Nya trender
Visa ett inlägg
Gammal 2006-05-08, 08:16
anderss anderss är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Nya trender

Kul att se alla reaktioner då jag tycker om att utmana. Var förresten iväg för två år sedan med charter på en snabbvisit till Kreta i slutet av september.
Och jag vill definitivt inte förhindra någon att ställa frågor, enkla eller svåra kan bara frågeställaren avgöra. Det var inte de jag avsåg i min första notering utan mera om Kalimera håller på att förändras.
Men det som jag nog fortfarande står fast vid att Kalimera har fått lite annan karaktär, vilket i sig inte är konstigt. Om jag uttrycker mig så här:
Tidigare bestod dialogen t.ex. av 80% "x-frågor" och 20% "y-frågor, om det nu är det omvända och om man då är intresserad av "x-frågor" så kanske man kan säga att forumet är på väg att få en ny inriktning och kanske en bredare målgrupp.
Är det så att "x-frågeställarna" slutat skriva eller hittat ett annat forum. Kan man utveckla/justera forumet, t.ex. prisfrågorna hamnar under en egen rubrik.
Kanske en annan uppdelning av forumdelarna så att det blir enklare att hitta och även adressera frågor för nya medlemmar.
Svara med citat