Sv: Nya trender
Kul att se alla reaktioner då jag tycker om att utmana. Var förresten iväg för två år sedan med charter på en snabbvisit till Kreta i slutet av september.
Och jag vill definitivt inte förhindra någon att ställa frågor, enkla eller svåra kan bara frågeställaren avgöra. Det var inte de jag avsåg i min första notering utan mera om Kalimera håller på att förändras.
Men det som jag nog fortfarande står fast vid att Kalimera har fått lite annan karaktär, vilket i sig inte är konstigt. Om jag uttrycker mig så här:
Tidigare bestod dialogen t.ex. av 80% "x-frågor" och 20% "y-frågor, om det nu är det omvända och om man då är intresserad av "x-frågor" så kanske man kan säga att forumet är på väg att få en ny inriktning och kanske en bredare målgrupp.
Är det så att "x-frågeställarna" slutat skriva eller hittat ett annat forum. Kan man utveckla/justera forumet, t.ex. prisfrågorna hamnar under en egen rubrik.
Kanske en annan uppdelning av forumdelarna så att det blir enklare att hitta och även adressera frågor för nya medlemmar.
|