Visa ett inlägg
Gammal 2023-04-29, 08:51
majis avatar
maji maji är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2007
Standard Sv: Tillbaks på Folegandros

Det har varit otroligt blåsigt sedan i tisdags Vi bor ju i utkanten av Chora och lite upp på en kulle vilket gör att när det blåser kraftig nordanvind då blir det riktigt kallt Som tur är så har vi ett litet hörne där det är lä
Inne i Chora mellan husen är det inte alls så blåsigt och där har man kunnat sitta och njuta i solen
Några längre promenader har det tyvärr inte blivit, maken har känt sig krasslig med halsont så vi har tagit det lugnt Han är nog på bättringsvägen nu iaf
Förra året var det ju jag som var sjuk flera veckor här
När vi i juni kom hem så hamnade jag 19 dagar på Sahlgrenska Hade blödningar från vad läkarna misstänkte kom från tjocktarmen. 50 påsar blod fick jag så jag var verkligen dålig Många undersökningar har jag gått igenom men läkarna har inte kunnat fastställa vad orsaken var
Det har efteråt varit ganska omtumlande när det går upp för en vad som kunde hänt och det har inte varit ett lätt beslut att bestämma sig för att åka hit och stanna här såpass lång tid Jag och maken har ändå bestämt att vi måste ta vara på tiden vi har här och nu och resa är en så stor och viktig del för oss Här på Folegandros njuter jag varje minut och gläds åt att vi bestämde oss för att åka hit igen
Vad gör lite blåst 😉 idag har det dessutom mojnat betänkligt

//maji
Svara med citat