Citat:
Ursprungligen postat av Zappa
Jag provar nästan all mat, men bläckfisk har vi ändå inte lärt oss äta.
|
Va?! Det som är så gott. Iaf, tycker jag det.
Citat:
Wifi funkar sådär mellan stenväggarna, av naturliga orsaker förstås.
Och hur stressade Lerosbor klarar sig med mobilnätet anno dazumal med 2G eller i bästa fall EDGE, ja det kan man undra.
|
Så kan det vara. Kommer ihåg på en strand på Lefkas, där den stupande bergsväggen bakom, effektiv stoppade all mottagning. Gick man ut i vattnet en bit, fick man kontakt. Men för 4G, så blev det nästan lite för djupt..
Citat:
Ursprungligen postat av Masse
Misstänker att ni under vistelsen också kommer att upptäcka att tempot i biltrafiken är ovanligt högt på ön. Av alla ställen i Grekland som jag varit på så är Leros det som kommer närmast storstäderna vad gäller farten i trafiken. Tyckte att de körde som om de stulit bilarna.
Masse
|
Precis så upplevde jag det också. Taxin vi åkte med, kan man ju undra om han hade rånat en bank eller nåt. Det blev nästan några Ave Maria där i baksätet...
Citat:
Sedan vägen ner till Panteli. Första tanken när vi var där? Sardinburk!
Nu kommer säkert många tycka att jag svär i kyrkan, men vi är helt klart väldigt nöjda med beslutet att bo i Alinda.
Panteli är en liten strand överbelamrad med solstolar och därtill hörande invånare...
|
Nu var det tag sen vi var där, men jag är böjd att hålla med. Det var väldigt trångt om saligheten redan då.
Citat:
/Z
|
Underbart att se din signatur!

Z som man alltid förknippat med förutom Zappa, även Zorro och Zlatan.
Nu försöker ju dumskallen i Moskva gör bokstaven till sin, men den ska han f-n inte lyckas med...

VI tar tillbaka den!
/Netwolf