Ämne: Fråga
Visa ett inlägg
Gammal 2006-05-17, 07:01
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Fråga

Har nu efterlyst mina elektroniska biljetter eftersom resan närmar sig och är van från resor med andra arrangörer att biljtterna skickas tidigare. Biljetten går inte att dra ut direkt från nätet men väl bekräftelsen. Kanske har mailservern på jobbbet stoppat mailet men enligt teknikerna verkar det inte så. En vänlig dam på Apollo lovade skicka biljetterna till min hememail men dagarna går och igår lovade en vänlig man att skicka dom både med email och post. Hoppas hans löften fungerar bättre. Med email kom det ett automeddelande att biljetterna bara kan skickas ut till den email som uppgavs vid bokningen, ok det förstår jag men dessutom innehöll mailet meddelande om hur man betalar, bokar reseförsäkring och länkar hit och dit. Brukar ni som reser och bokar enkelbiljetter med Apollo få era biljetter innan ni reser eller är det ok att stå på flygplatsen med bara en bekräftelse? Jag ska dessutom på tjänsteresa till Stockholm strax innan så jag är inte hemma till dagen innan avresan. Jag har inte ens fått biljetten till avresan så hemresan har jag inte börja efterlysa än. Tilläggas kan att biljetterna är betalda för flera månader sedan och att jag reser i början av juni. Konstigt att Apollos personal säger att det är bara att lämna en annan emailadress när det stridet mot deras bokningsregler. Stämmer info i det nya mailet kommer ju biljetterna inte heller med post. Vore enklare med ett elektroniskt bokningsnummer.

Eva
Svara med citat