Ämne: Fråga
Visa ett inlägg
Gammal 2006-05-18, 12:29
yeasous avatar
yeasou yeasou är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Fråga

Svar på Eva L´s fråga. När jag köpte biljetterna över nätet så skrev jag ut det som kallas "Internetbiljett" på både nedresa och hemresa. Man blir ju lite konfunderad varför det skickas ut en biljett överhuvud taget När man kan skriva ut den själ. Sedan blir man ju ännu mer fundersam när det dimper ner en utresebiljett och inte en hemresebiljett. Kollade med Babsan hon reser veckan efter oss och hon har fått både dit och hembiljetten med brevbäraren.
Det var därför jag kollade med Apollo, svaret blev att det skulle redan ha sänts ut en hemresebiljett till oss, men den har jag inte sett ännu!
Strunt samma, jag har mina biljetter som jag skrev ut vid köpet över nätet och de fungerar lika bra. Tycker det borde vara dags för Apollo och kanske andra bolag att avskaffa den hemsända biljetten när man köper över nätet Det skulle ju spara några kronor åt dem som de kanske skulle kunna lägga på en cm större benutrymme i planet eller kanske en gratisdrink/öl eller en extra vecka gratis i Grekland eller.................hahahaahahaha! Ja tänk va bra det skulle kunna bli
MVH
Yeasou
Svara med citat