Visa ett inlägg
  #1  
Gammal 2024-04-26, 08:34
majis avatar
maji maji är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2007
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 875
Standard Hälsningar från Folegandros

Hej igen allihopa!
Jag har inte riktigt haft tiden att skriva sista tiden Några dagar efter att vi kommit hit till Folegandros så kom även min syster och svåger hit Det var ingen överraskning för det var inplanerat men såå roligt🤗 Eftersom dom sedan drygt 30 år bor i Frankrike så ses vi inte så ofta i verkliga livet Senast var i mars förra året då vi besökte dom
Deras ankomst började inte så bra eftersom 1 av deras väskor var försvunnen när dom skulle stiga av här Alla ni som någon gång åkt en snabbåt vet ju hur stressad besättningen är i hamnarna så det var bara att lämna båten med en väska mindre Hamnpolisen sa bara att dom behövde inte vara oroliga för den dyker upp förr eller senare Det gjorde den också efter 3 dygn 😅
Lisbet som vi hyr vårt lilla hus av har flera hus så vi hade bokat in ett fint hus vid väderkvarnarna Där kom dom att stortrivas trots att det ibland blåste rejält därDet var andra gången dom besökte Folegandros Första gången var 1995 då vi sa till dom att ni måste komma hit Pga ålder och sjukdom var det med största sannolikhet sista gången så vi är såå glada att vi fick en vecka tillsammans här och just denna tiden på året då allt är väldigt lugnt och skönt

Jag lovar att skriva och lägga in bilder regelbundet från och med nu

//maji
Svara med citat