Visa ett inlägg
Gammal 2024-09-28, 17:52
Carle Carle är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2012
Standard Sv: Lefkas i september

Uppdatering o olyckans tecken. I tisdags skar jag mig oturligt på nagelsaxen i necessären. En del av huden skars var slutade inte blöda, till läkaren på huvudgatan. Minska blödning med tryckförband o fick bandage. En 6 dagars penicillin kur o en penicillin spruta pga infektion risk. Läker bra ingen alkohol på några dar, oförstående greker. You not drinking because of THAT,
Fått ta alkohol fri Fix, min kompis sa att betala inte alkohol
Fri öl med kreditkortet, banken tror det år stulet Får bråka med försäkringsbolaget om 210 E sen, läker fint o hade tänkt ta en whisky igår kväll men

Igår blev jag antagligen matförgiftad. Magen kunde inte behålla nåt ,mådde uselt. Kunde äta ris skorpa o the kl 22. Idag har jag sovit på stranden 6 h i skuggan. Frukost o lunch behålls , men trött o seg.

Vykort till Janne postat, motiv från grannö. När vi gick ombord på utflykt båten såg man radar stationen på höjden som två öron. Nidri har 800 invånare, varav 400 äldre och 100 barn i skolan.

Roadhouse har spelat Twist and shout, A hard dats night, dont let me down, Rock’n’roll Music, Ticket to ride, I saw ber standing there, Cant buy me love, än så länge

Sen har vår strand fått flera äldre holländskor som solar topples. Helt nytt fenomen. Många tyskar o holländare på ön, en del svenskar och en del ganska uppfostrade engelsmänn. Få norrmän o danskar.

Kyckling o ris i kväll för magen, sen Roadhouse tröjorna på då det är lördag

Senast redigerad av Carle den 2024-09-28 klockan 18:10.
Svara med citat