"Klockan 00.52 är inte okej...inte kl.03.17 heller! Klockan visar nu 04.59 och jag väntar 2 minuter till. Då klockan 05.02 känns det legitimt att gå upp.
Då känns det som en ny dag kan börja. Då är det inte mitt i natten längre. Då börjar ett nytt dygn. Då börjar jag räkna timmar igen mellan tabletter och måltider.
Matlust, värk och smärta är en dålig kombo men man måste ju få i sig nåt då o då.
Hade det inte varit för mitt knä och på-köpet-ichias så hade jag klättrat på väggarna av tristess nu.
Dagarna flyter ihop och ingenting går framåt.. Allt...precis allt kretsar runt mitt mående, min värk..jag är såååå trött på detta!! Jag vill ha tankarna åt andra håll. Som helgplanering, fredagsmys med vin o mat, resplaner, långpromenader, stugfix, fika med familjen...ja allt det vanliga.
Nu handlar detta inte om Grekland direkt...men om min väg mot stunden när man får trycka på bokaknappen. Jag vill bara berätta, skriva av mig och koncentrera mig på nåt som får mig att pausa det tråkiga. Även om jag har haft otur med "xtra allt" efter operationen så är det inte för att jag vill att ni ska tycka synd om mig, som jag skriver.
Däremot är jag väldigt glad över alla fina.hälsningar och "krya på dig". Det värmer❤️
Trevlig, solig helg/ Kajja