Visa ett inlägg
  #8  
Gammal igår, 15:35
sjöborrens avatar
sjöborren sjöborren är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2007
Ort: Mälardalen
Inlägg: 3 551
Standard Sv: I skuggan av ett benjaminfikus

Catlady! Alltid lika fascinerande att se greker äta och dricka.

Alala! Det bruna röret är en gåta som förblir olöst. 🤔

Getpinglan! Utan retsina försmäktar vi på denna ö.

Tack Ylva! Kommer säkert fler reflektioner. 🤗

Janne! Du har säkert suttit flera gånger vid bordet där vi satt.

Fältjäntan! Håller med dig.

Senast redigerad av sjöborren den igår klockan 15:44.
Svara med citat