Ämne: VM i fotboll
Visa ett inlägg
  #8  
Gammal 2026-06-26, 15:03
Netwolfs avatar
Netwolf Netwolf är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 12 390
Standard Sv: VM i fotboll

Kul att vi tog oss vidare, men nu tar det roliga slut. Att vi ska slå ut Frankrike, känns som en snöbolls chans i helvetet. Då måste Mbappe stuka foten i ett tidigt skede och resten av fransoserna göra en plattmatch av guds nåde. Plus att det svenska laget måste vara på topp och Isak/Gyökeres göra sitt livs match.
Visst kan vi få möta Norge med, men om de är så bra att de slår Frankrike i kväll, så lär vi knappast rå på dem heller.

/Netwolf
Svara med citat