Ni får gärna skicka upp lite värme till Norrbotten

Här har vi inte ännu denna sommar haft många dagar över 20 grader, kanske idag blir en av dom. Regn varannan dag och kalla vindar, 7-8 grader när jag cyklar till jobbet på morgnarna.
Så vi längtar efter lite värme