Visa ett inlägg
  #13  
Gammal idag, 08:24
Fältjäntans avatar
Fältjäntan Fältjäntan är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2015
Ort: Vimmerby
Inlägg: 996
Standard Sv: Bildgåta 5998

Bilden känns bekant, När vi var på Agathonisi gick vi från hamnen till Katholiki på andra sidan ön. Tror jag har just den bilden själv nånstans. Ingen njutbar vandring men helöning med ett skönt bad på en liten strand.
Kerstin
Svara med citat