Visa ett inlägg
Gammal 2006-06-05, 12:57
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2005
Standard Sv: Prisnivået på de forskjellige øyene

Citat:
Ursprungligen postat av Xiola Blue
Betyr det småttiser på snart 4 år også?

Jeg mener ikke slippe han ut av syne altså, men håper at det kan være avslappende nok til at vi slipper å holde han fast ved bordet hele tiden.
Er veldig spent på Anti Paros, for jeg har hørt så vanvittig mye poitivt om øya, særlig for oss med små barn.
På Antiparos behöver du inte bekymra dig över trafiken, om det inte är en fyra-åring som sticker i väg så fort tillfälle ges, så kan du koppla av alldeles helt (nästan).Det finns en huvudgata, där endast varuleveranser till butikerna är tillåtet, en och annan moped förekommer också, men ingen trafik man behöver hoppa åt sidan för. Från denna gata går det små gränder, i stort sett alla gränder, åt vänster, (när du har hamnen i ryggen) leder till stränder.
Vid den andra stranden, Psaraliki II ? ligger det en taverna som jag mycket väl kan rekommendera, Time Marine, det finns en taverna även vid första stranden, den vet jag ingenting om. Ingen av tavernorna ligger direkt vid stranden.
Solstolar finns att hyra, parasoller kan jag inte minnas att jag sett, det finns en hel del träd som ger skugga.
// Helén

Senast redigerad av Hellen den 2006-06-05 klockan 13:49. Anledning: Justering
Svara med citat