Ja josses, det var en resa. Grusvagen ar en bussbredd bred och bussen kor nastan anda ner, stannar en niva ovanfor tavernan. Dar VANDER den

.
Apela ar en sagolik strand. Bland de klaraste vatten jag badat i helt ljuvligt
I dag ar det lite varmare. Agnat dagen at bl a en tur till fots till Panagia Larniotissa soder om stan, enorma vyer hela vagen dit. Langs vagen var jag inne i det lilla kapellet som jag tror ar tillagnat Agios Savvas. Tande ett ljus for en annan hangiven Greklandsvan som avled for ett par veckor sedan, bara ett par dagar innan han skulle till Grekland igen.
Gick sen bort till stranden vid 17-tiden for ett dopp, underbar temperatur vid den tiden. Jag hade glomt hur langa dagarna ar vid den har tiden pa aret, det ar fortfarande inte morkt kl 21. Underbart!
Karinafp, Riitta: Xronis ar forvarnad om att ni kommer snart, han blev glad nar han horde det. Han fragade sarskilt om Matilda, Riitta - sa jag sa att jag trodde att hon skulle med. Fast hon kommer nog att bli besviken nar hon ser att gyrosstallet Panburger bytt skepnad till souvenirbutiken Pandora
A andra sidan ar gyros fantastiska pa Tis Erasmias vid taxistationen. Ja, jag ar tjatig men jag sager det mest for att fa upplysa om att de har HEMGJORDA patates som man kan bestalla till. Vansinnigt goda.
Kafe Galileo med de snabba datorerna var stangt nu, darfor ar jag tillbaka pa Pottan (nojd da, Mikke

?) och fore mig satt har uppenbarligen en mycket ung svenska som glomde att logga ur fran sitt MSN nar hon gick. Funderar pa om jag ska gora henne till ovan med alla sina kompisar eller inte