Hei Wilda
Jeg har heller ikke vært på Karpathos før men skal dit nå i August for først å bo 4 netter i Lefkos og så 5-6-7 dager i Pigadia.
Vi skal bo på Golden sand
Svarene på spørsmålene dine har du jo egentlig..., 150 meter til stranden er jo 150 meter... Bilder som er tatt fra balkongen på Lefkos studios viser at det ligger litt i høyden ovenfor stranden.
Mens Golden sand ligger nesten på stranden, en liten grusvei i mellom har jeg forstått. 5 Euro i differanse er jo ikke mye da, ca.50 svenske kroner, så er det det dere helst vil ha så hadde jeg ikke giddet å spare på de kronene.
Men utsikten med solnedgangen er sikkert fin fra Lefkos studios, men ikke like kjapt med en morgendukkert om man ønsker det..
Tror Lefkos studios ligger litt mer for seg selv, mens G.S.ligger vegg ivegg med et annet apartment ( Gorgina & Sofia)
Lefkos er lite, tipper rundt 15-20 små apartments/hotel, et supermarked, en "rent a car" 5-6 tavernaer...om jeg har forstått det riktig.
Altså ganske stille, men flotte strender....
Husk det er ikke minibank der!
Har dere mulighet til å ta noen netter der og resten i Pigadia hadde jeg nok vurdert det.
Eller Evetuelt bodd i Amoopi som også er et fredelig sted med flotte strender, men alikevel så nære Pigadia at man kan dra inn dit når man ønsker litt mer liv rundt seg en kveld.
Lykke til med valget! (litt beslutningangst slik som meg

)
Ia