Ja et stykke blir det jo å gå..., men mener det skal gå på ca. 15-20 minutter. Tror nok godt hun klarer det, menskjønner godt at dere er tvil for ofte er jo ungene trøtte om kvelden.
Det går vel å gå inn, å kanskje ta en taxi tilbake om datteren skulle være sliten.
Vet ikke riktig hva jeg ville ha valgt selv, fordeler og ulemper med begge steder.
Pool er et + med barn, særlig hvis dere får en dag hvor det blåser mye. Ladis har også aircondition så jeg.... Men det er både lengre til strand og sentrum..
Har du googlet på hotellene og sett hva som står der om avstander?
Synes ikke alltid det stemmer det som står i katalogene (heller ikke det på nett, men man kan jo samenligne litt..?)
På kartet til Apollo så det jo ut som de lå veldig nære hverandre...
Tipset til Dagunn er vel ikke dumt.., men det er kanskje ikke noen billige flystoler til Karp. nå?, men det er muligens lettere til Rhodos. Derfra går det billigt fly over. (2 voksne og et barn T/R tror jeg kommer på ca.150 Euro.) båt ca. 90 ( men ikke så godt alternativ da rutene stemmer dårlig med flyene fra Sverige.
Sjekk flystoler med sterling og flyme...
Tipper dere må betale mellom ca.2500 og 4000 pr. uke for hotel/studio. alt etter standar.
Ia

som skal til Karp. for første gang i August
Ia