Sv: Goooogla istället!
Just det Marianne tar upp har jag själv reagerat på flera gånger att folk som har kunskap om ex ett telefonnummer inte svarar men antagit att svaret ges till någons inbox vilket ibland känns trist när fler kanske är intressererade. Har också funderat över varför många som ställer flera frågor inför sin kommande resa och får svar både i forumet och i sin inbox sen bara försvinner från forumet och inte berättar något alls om sin resa. Har tänkt att intresset bara fanns inför resan eller så var resan en sån stor besvikelse att de inte har lust att berätta eller är det kanske precis tvärtom att alla fina upplevelser är ett fint personligt minne att behålla för sig själv. Tycker också det är märkligt att någon hängiven fan av en ö eller plats tycker att det saknas diskussioner om den platsen i forumet men ändå själv inte bidrar med sina erfarenheter.
Kanske en del av funderingarna får sitt svar när Janne drar gång igen och publicerar alla resebrev som antagligen ligger i hans brevlåda och väntar.
Själv är jag för lat för att föra anteckningar under mina resor det blir faktiskt bara inte av men svarar gärna på frågor och berättar för den som är intresserad.
Eva
|