Visa ett inlägg
Gammal 2006-07-16, 15:31
bon bon är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005
Standard Sv: Goooogla istället!

Citat:
Ursprungligen postat av Eva L
och inte berättar något alls om sin resa. Har tänkt att intresset bara fanns inför resan eller så var resan en sån stor besvikelse att de inte har lust att berätta eller är det kanske precis tvärtom att alla fina upplevelser är ett fint personligt minne att behålla för sig själv.
Där slog du på mitt dåliga samvete. Efter ha varit 3 veckor i Parga sommaren 2004 var full av nya intryck, mycket hade hänt sedan sommaren 2002 och jag hade hört så mycket skvaller, så hade jag tänkt skriva ett resebrev. Men det är mycket som ska göras hemma när man är själv med gossen så när jag fick tid senare på hösten så kändes som att det var för sent att skriva ett resebrev.

Sedan har jag varit dålig på logga in på Kalimera sedan det nya forumet lanserades, jag tycker det är svårare att hitta de nya inläggen och svårare att läsa, rutan är så liten. Men nu har jag kommit på om jag trycker på utskriftslayout så är det lättare att läsa inläggen.

Till sist så tycker jag att alla får fråga vad de vill, det är svårt att hitta ett Forum som är så "välstädat" som Kalimera, än så länge finns det inget behov av inskränkningar. Jag är mest på Parga-tråden och visst kommer samma fråga upp flera gånger och man undrar varför frågeställaren inte sökte i forumet innan, men det är bara att strunta om man inte gillar frågan för den försvinner bara ner i högen efter ett tag. Ibland svarar jag men annars är Inkfish duktig på att svara var frågeställaren kan hitta mer info utan att det uppstår onödig debatt.

birgitta
8 dagar kvar till Parga
Svara med citat