Sv: Är det någon som vet nåt om.......
Vi hade också en 2 rums lägenhet, lägenheten är genom huset så att det blir en balkong på var sida, i vårt fall en mot bakgården och en mot gatan, dvs rakt in i eukalyptusträden. Balkongerna är inte stora. Det ryms ett bord och 2 plaststolar/balkong. Eftersom du känner till Gpolis så vet du att läget på hotellet är bra. Den som störs av ljud på natten bör välja det rum som är mot gården, alla ljud från gatan hörs in.
Slitet.... ja det tycker jag man kan säga. Ingen aircon utan en takfläkt som flyttar på den heta luften. Jag kommer ihåg att kyl/diskbänkseländet hade ett speciellt högt brummande när den satte i gång, så jag drog ut stöpseln till natten.
Ett tips: lås inte toadörren inifrån! Toalåset är ett nyckellås. Vår dotter låste in sej på toan just när vi skulle åka till flygfältet. Det blev ett herrans hallå att få ut henne därifrån, med hjälp av Andy och Andreas och diverse verktyg lyckades vi sent om sider.
Vi har bott hos Andy en gång, tycker det finns flere hotell som är bättre i Gpolis. Andys är väl ok men som sagt slitet och enligt mej utan stämning.
Ypsilon, med många dagar kvar.....
|