Forboket via nettet for første gang, på Kalymnos. Pruttet ikke, var svært fornøyd med tilbudet/prisen for et tre ukers opphold i august. Alt virket så positivt, mail fra eieren som ønsket 'hjertelig velkommen' , med tilbud om henting i nærmeste havn. Har gledet meg i lang tid, en 'gulrot', sliten. Men hva skjer? Fikk vite av en annen på forumet at hotelleieren mente jeg ikke var booket inn......

og eieren har ikke svart på mailen min om nok en bekreftelse på reservasjonen. Litt frustrende akkurat nå, bare et par travle uker til avreise.
Må ikke bo på nettopp det hotellet, men det er lite fristende å reise ned for å jakte på noe annet. Ønsket en base for en 'hvile'-ferie, late dager, kanskje kunne loffe over til en eller flere andre øyer, for så å vende tilbake til basen- 'hjem' til 'mitt' rom. Å lete opp overnattingssteder fra dag til dag i høysesongen er stress, særlig når jeg reiser alene. Urolig for om det ev. kan bli vanskelig å finne seg et annet hotell, el. en annen øy (Leros?) og ok bosted. Hva tror dere? Hjelp - noen gode forslag? Malou