Ok, nu drar jag i nödbromsen lite!
Citat:
Ursprungligen postat av pigi
Jag vill veta om det ligger i andra Kalimera´s intresse att rensa bort "Töntarna"
|
Det finns INGEN här på forumet som har skrivit nåt om att RENSA bort "Töntarna"! Och INGEN har heller skrivit nåt om att man önskar ett ELITFORUM!!! Var står det någonstans?? Inlägget handlade om att man KAN använda Google om man snabbt vill ha svar på en fråga - än att vänta på att nån på Kalimera ska googla åt en. (alla frågor går självklart inte att få svar på via Google - det skrev både jag och Meltimin också i våra inlägg) Sen så tipsade jag också om att man KAN använda "Sökfunktionen", då samma slags frågor tenderar att komma upp med jämna mellanrum.
Men det känns som att det har blivit en hel del missförstånd och misstolkningar här, så jag vet egentligen inte om jag vågar skriva det här - med risk för att det kommer att misstolkas ännu en gång.
Så, jag upprepar mig: INGEN här tycker att man ska rensa bort några töntar, ok???!!!!
Jag skrev också, minns jag i mitt inlägg: Fortsätt och skriv nyfikna, galna, roliga, fundersamma frågor! Det borde ju inte gå att feltolkas!
- Hälsn. Cecilia