Visa ett inlägg
Gammal 2006-08-04, 19:25
Briges avatar
Brige Brige är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Hemma från Kreta igen

Citat:
Jag måste ha missat nåt...för när tusan blev det "helinne" att sola topless igen Nej jag är inte pryd men väl uppvuxen på 80-talet då ingen människa ägde en överdel, men också varit med om när trenden begravdes...och den som grävt upp den igen kan ju inte va klok! 80 % av kvinnor mellan 15 och 70 var väldigt noga med att låta resten se att de minsann har bröst!!! Jaja visst, alla har rätt att se ut som de vill och alla kan inte ha en vacker kropp, men snälla, det vore inte helt fel om en del försökte vara lite självkritiska Så tycker jag, med risk för påhopp igen.
Påhopp aldrig i livet! Jag gillar dina reflektioner. Men jag vill gärna ge ett par kommentarer; att sola topless gör inte jag för att visa upp mej, jag AVSKYR helt enkelt att ha "kläder" på mej då jag vistas i solen. Helst skulle jag vilja vara helt utan, speciellt då jag badar och simmar. Att bada naken är en ren njutning, prova själv så får du se Men, jag brukar ALLTID kolla in andra kvinnor på stranden innan jag lägger undan överdelen. Jag har full respekt för min omgivning och tar seden dit jag kommer. På stränder inne i byar, nära befolkningen och tavernor, brukar jag behålla "alla kläder", likaså om jag märker att de flesta kvinnorna på stranden har överdelen på. På stränder utanför "tättbefolkat område" och där flertalet kvinnor är topless, eller där vi är ensamma badande, där ryker överdelen av
/Birgitta, ej alltid barbröstad
Svara med citat