Citat:
Ursprungligen postat av inkfish
Bra inlägg Brige. Själv har jag solat med bikini det sen jag var tonåring så jag tar inte åt mig. Men jag blir irriterad när andra måste påpeka att de som solar utan gör det för "att visa upp sig". Var och en kan ju prata för sig själv i den frågan.
|
Jag tycker också att "Brige" gjort ett bra inlägg...jag håller med om mycket i det att man bör "känna av lite" innan man plockar av sig. Det kanske de gjorde på denna strand eftersom det var var ovanligare med än utan? Men min poäng med det hela var att detta är ingen "enskild liten strand" utan i direkt anslutning till otaliga restauranger och barer. Och om man inte gillar att "visa upp sig" så behöver man inte stå precis utanför tavernan, där folk sitter och äter, och spela strandtennis som ett exempel...jag har många liknande. Om folk ligger på sina solstolar och solar topless bryr jag mig inte heller om, men jag står för att jag inte tycker det ser trevligt ut när jag sitter och äter att någon "hoppar omkring" topless 3 m ifrån bordet!!!

Jag tycker det handlar om vett o etikett...
Malin