Visa ett inlägg
Gammal 2006-08-07, 20:35
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Hemma från Kreta igen

Citat:
Ursprungligen postat av Chras
Tycker att man ska respektera Malins synpunkter. det handlar faktiskt om vett och etikett. Vad jag tycker är vackert eller fult kan jag inte proppa på andra men jag har min rätt att framför mina synpunkter om min åsyn. Ska man inte få göra detta under sakliga förhållande kan vi inte påstå att vi lever i ett demokratiskt samhälle.
Anser förövrigt att Janne ska låsa detta ämne för ett av de senaste inläggen gör att det börjar urarta.
Chras jag tror vi är många som inte håller med dig. Den här diskussionen handlar om människosyn, inte om vett och etikett.

Det handlar inte heller om att respektera någons synpunter eller inte, men om rätten att få ett tydligt svar på vad det är för värderingar som ligger bakom uttalande som är svåra att tolka på något annat sätt än att vissa nakna kroppar är okej, men inte andra.

I den här tråden har inte förekommit någon osaklig debatt, och om något gjort att den urartat så anser jag det vara att du verkar anse att din syn på saken är avgörande för om tråden ska låsas eller inte.
Svara med citat