Visa ett inlägg
Gammal 2006-08-16, 20:39
Janériks avatar
Janérik Janérik är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Grattis Janérik!

Citat:
Ursprungligen postat av Elisabet
Nej, känna igen någon utan att ge mig tillkänna är inte likt mig. Jag har väl magisk förmåga att se likheter helt enkelt
Jag trodde väl det var något lurt också men man vet ju aldrig
Citat:
Det vore verkligen trevligt - och gott! Dessvärre lär jag inte ha någon möjlighet just i kväll. Har i alla fall fått äta av Andreas goda mat två gånger i sommar, så ur den synpunkten får jag väl vara nöjd.
Jaja, det gick ju bra ändå, visst hade det varit trvligt att dela restaurangen med dej (eller vem som helst annan för den delen).
Vi fick i alla fall en god middag med en liten efteråt. Vi kunde konstatera att det säkert inte är många andra än vi bland Andreas besökare som har besökt orten där han har sommarstuga (Platamonas) och vi har dessutom gjort det två gånger. Tyvärr blev det inte så mycket diskussioner med Andreas men jag ska återuppta diskussionerna vid annat tillfälle. Trevligt hade vi i alla fall och god mat fick vi.
Citat:
Men hörru, nästa gång du säljer godis i min håla måste du höra av dig! Kaffe eller lunch behöver du väl innan du återvänder till det sälla Västerbotten.
Tyvärr är ni ju så tragiskt dåliga att äta godis där så jag har nästan strykit hela bygden från min kundlista men jag brukar alltid kunna göra undantag om det vankas gott kaffe och trevliga diskussioner. Om jag bara hade haft ditt mobilnummer så kanske jag skulle skicka ett litet SMS nångång att nu är jag på väg

Mvh Janérik
Svara med citat