Sv: Chartertips!
Tack alla härliga kalimeror för tips, gratulationer och lyckönskningar! Möjligheten att åka någon annanstans än Grekland finns, och det är jätteroligt med sådana förslag också, även om det i första hand var tänkbara chartermål i Grekland jag menade med frågan här i forumet.
Ska försöka ge svar på de frågor som ställts: Resan har inga geografiska begränsningar, så var som helst i världen är tänkbart. Ekonomiskt utgår jag från att det finns ett tak och jag kommer att hålla mitt val till något som känns rimligt. Tanken är att det ska vara en paketresa med boende, men jag tror att andra alternativ också är tänkbara. Om fickpengar kommer att ingå vet jag inte, men det skulle kännas konstigt att inte själv betala sådant. Tid för resan är inte bestämt, men det blir i alla fall inte det här året.
Kom gärna med fler förslag, både i Grekland och i resten av världen. Men som sagt, meningen med att fråga här i forumet var förståss främst att få förslag på ställen i Grekland. Vad jag sedan väljer, det är en senare fråga! Det kommer jag också att göra i samspråk med den som ska betala och följa med.
|