Sv: Salmonella på Blue Village Caldera Beach
Tack för Ditt inlägg Eva! Vi har naturligtvis anmält det inträffade till vårt försäkringsbolag och väntar nu på svaret. Vi kommer säkert också att få någon ersättning från vår försäkring.
Det som retar oss allra mest är att FRITIDSRESOR inte vill ta SITT ansvar för det inträffade och ge oss drabbade någon form av kompensation för det som vi samt ett hundratal andra gäster har råkat ut för på DERAS anläggning. Det är ställt utom allt rimligt tvivel att en salmonella smitta funnits på DERAS anläggning men som FRITIDSRESOR inte vill kännas vid.
Cirka 100 drabbade har väl alla en massa bekanta som sprider det här budskapet vidare så det lär ju inte vara någon positiv reklam för FRITIDSRESOR. Även om det finns något som säger att allt är reklam både positiva och negativa omdömmen.
Vi som blivit drabbade lär väl inte springa benen av oss till FRITIDSRESOR när det blir aktuellt med nästa resa. Men förmodligen struntar dom i det.
|