Visa ett inlägg
Gammal 2006-10-08, 16:18
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Såga gärna "mina" öar ;)

Bra tråd!
Jag har nog aldrig känt så, att det är känsligt..Jag har nog också försvarat"mina öar" ..men inte för att jag blivit stött, utan för att jag själv tycker så mycket om ön att jag tycker den är värd en andra chans för någon som kanske missat (i MINA ögon) pärlor!.. Sen är det ju en himla tur att vi tycker olika.... TÄNK OM ALLA VAR LIKA FÖRTJUSTA I SAMMA ÖAR , JISSES SÅ TRÅNGT DÄR SKULLE BLI!
Ett bra exempel på att ett inlägg som försvarar en ö kan vara BRA är just ditt inlägg Elisabet om Skiathos... Vi var ju på Skopelos i somras och hade tänkt oss Skiathos, men tyckte att det vi läst om ön och det lilla jag själv sett tidigare inte övertygade oss om att den vara värd några dagar av vår semester eftersom vi hade det så bra på Skopelos..Hade Du skrivit Ditt inlägg innan vår resa så hade vi ABSOLUT åkt dit ett par dagar också...för att se det andra med, det som Du skrev om.

Karpathos verkar ju vara en otrolig ö enligt många här....men ändå lockar den inte mig.....Jag tror inte att jag kommer att åka dit...Så många andra öar står före på min ö- önskelista! Inte tror jag att jag får skäll för det!

Det ska bli kul att följa denna tråd.....

Lissi - som just i somras funnit en ny "återvändarö" som hon snart ska tillbaks till!
Svara med citat