Sv: Det här med Kreta...
Varför jag tycker Kreta är så mycket är pga storleken att det finns mycket att utforska och uppleva och det i kombination med folket som är mycket gästvänliga.
Om man åker över ön så är det så variationsrika omgivningar att det finns alltid något som passar de flesta.
Jag har endast varit på Kreta 2 ggr under sammanlagt 2veckor men sett och upplevt en hel del och den enda sträckan jag inte åkt/upplevt är från Agios Nikolaos - Ierapetra vilket jag tar nästa gång*ler*
När man väl har tagit sig runt som jag gjort så vet man bättre vart man vill återvända till och var man trivs bärst ocg pga öns storlek så hinner man inte åkt runt innan det är läge att börja om;o)
Ja så egentligen så tror jag inte det finns så många som ärligt inte tycker om ön utan tycker man inte om ön så tror jag det beror på att man inte sett sig om och kanske hamnat på ett ställe som inte överrerns stämt med förväntningarna.
Så jag tycker oavsett ålder att man skall ut och åka om det så är i bil eller moppe eller för de som tycker det känns olustigt att köra själva ta bussen och ni kommer att ja...*ler*
Mvh!
|