Visa ett inlägg
Gammal 2006-10-29, 20:44
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: boende i faliraki?

Jeg svarte på ditt ditt siste inlegg i går, men når jeg går inn å titter nå så finnes det ikke der...?
Oki... Jeg synes at om dere velger et bosted ved stranden lengst til høyre fra Rhodos, men på hitsiden av piren/båtanlegnningen så er det veldig barnevennligt der. Og dere har da mulighet for fred og ro da det er flere små spisesteder/strandtavernaer der og ingen trafikk eller barstøy. Om man vil ut å se litt mere folk og liv, gå på tivoliet, spise på Mac Donalds, en god restaurant eller shoppe så er det ikke lange biten å gå langs stranden og man må ikke gå igjennom den verste bargaten om man ikke ønsker det.
Family House ligger også stille og rolig til, men det kan bli noe snakking leeing og filmlyder fra der hvor storskjermen og biljardbordet står så be i tilfelle om rom med balkong ut mot pool.
Men der er det altså et lite stykke å gå ned til stranden og man må over den meget trafikerte hovedvein.

Om man vil til Rhodos m. en 4 åring om man synes Kalithea er for stille..., og man skal velge mellom Rhodos by , Ixia el. Faliraki så hadde nå jeg valgt Faliraki. Spesielt pga. at det er sandstrand i stedenfor rullestener/grus og forde det ikke er store bølger der.

Ia
Svara med citat