Hei! Når det blir snakk om Amopi, da våkner Nora!

Mitt favorittsted. Har bodd på fem forskjellige hotell der: Aegean Village, Lakki beach, Argo, Sofia hotel og Votsalakia. Vet ikke om det går an å bestille selv til Aegean, i og med at det er Apollo som styrer med det. Men de andre hotellene skulle gå bra å bestille til selv. Jeg har ihvertfall bestilt selv til Votsalakia og Lakki, og de er kjempesnille. Når det gjelder Sofia hotel, var det en venn av meg, Manolis Sevdalis, fra Karpathos, som bestilte det for oss, for det er en venn av ham som driver det. Men jeg har satt ham på saken, sendte ham akkurat en sms, så telefonnummeret dit er snart i box.
Sofia hotel var veldig fint, det lå rett ved den store Amopi-stranda, og de hadde svømmebasseng. Dessuten fikk vi frokost der selv om vi ikke sto opp før klokka elleve-halv tolv og sånn....

Argo og Votsalakia ligger midt i smørøyet, rett ved begge de store strendene. Lakki ligger litt utenfor "sentrum", hvis man kan kalle det noe sånt...

Lakki har ikke svømmebasseng, men ligger rett ved Aegean Village, som har et fint bassengområde, og når man bor på Lakki så kan man bruke bassenget på Aegean. Lakki er et veldig koselig hotell som blir drevet av ei dame som heter Sofia Skordara, og hennes mann og datter. Det er nok Lakki som er favoritten min.
Sender deg adresser og telefonnummer på PM!