Visa ett inlägg
Gammal 2005-02-21, 12:07
Thalassa Thalassa är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Hotell Africa i Rhodos stad

Har ikke selv bodd på Africa, men vi har venner som har bodd der flere ganger, og som er meget godt fornøyde med hotellet. Noe trafikkstøy må påregnes når vi bor midt i en relativt stor by. Vi har bodd på hotellet ved siden av Africa og var ikke spesielt plaget av trafikkstøy.

Shoppingmuligheter har du over alt i Rhodos by, både i den nye delen og i Gamlebyen! Du kommer garantert til å finne noe fint til barnebarna. :-) Når det gjelder tips om Rhodos, vil jeg anbefale deg å lese under "Snabbval öar" eller "Resmål A-Z". Her vil du finne masse nyttig info!

Det er godt om tavernaer og restauranter i Rhodos by. Vi trives godt på Victoria, og Antique har også god mat og service. Tidligere har vi spist på Thomas & Charlotte's taverna, hvor vi var svært fornøyde med maten.

En tur til Kalymnos skulle være mulig med den relativt nye hurtigbåten Dodekanesos, som trafikerer øygruppen hver dag. Hør innom et av de mange reisebyråene for ytterligere informasjon og for å kjøpe billetter. Båten går fra Koloni-havnen, som ligger litt bortenfor Mandraki-havnen.

Jeg ønsker deg et riktig fint opphold på Rhodos, min favorittøy! :-)

Thalassa