Vi reiste i første del av august i fjor, og betalte dette (vi prutet ikke, og bestilte hjemmefra):
Kea, hotel Seri i Ioulida, 100 euro. Dette er det eneste hotellet i Ioulida, og det var kjempefint. Jeg ville absolutt valgt å bo der igjen om (når

) vi skal tilbake, men det går jo fint an å finne rimeligere hotell, f.eks i Korissia, havnebyen. Det går busser til Ioulida, og taxi kostet ca 5 euro.
Serifos, hotel Serifos, 85 euro m frokost. Bittelite rom, ikke verd prisen, men stor balkong og grei beliggenhet, midt i havnebyen Livadia. Rent og ordentlig og helt ok frokost.
Sifnos, pensjonat Koukis, 44 e. Ikke frokost men kjøleskap på rommet. Vi bodde i hovedstaden, i "bydelen" Ano Petali. Veldig enkelt hotel, det verste var at her ikke var a/c. Kan man leve uten det går det jo greit, og får man rom i andre etasje (vi bodde på bakkeplan), går det jo an å ha vindu/balkongdør åpen om natten. Pensjonatet lå veldig fint til. Skal jeg tilbake hit, ville jeg bodd i Artemonas, en annen "bydel", eller nede i sentrum. Øya har veldig gode bussforbindelser overalt, men det er best å bo i hovedstaden, fordi alle bussene går innom der, uansett hvor man skal.
Syros/Ermoupolis, Arxontissa, 55 E uten frokost. Fint rom, fin utsikt. Det ligger rett ved en stor rundkjøring, men det gjorde ikke oss noe, og rommene er godt lydisolerte.
Må legge til at vi er nokså kresne mht hotellrom...