Visa ett inlägg
Gammal 2007-01-27, 16:28
Admirala Admirala är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: apr 2005
Standard Sv: Om att skriva att man skickar PM

Citat:
Ursprungligen postat av Elisabet Visa inlägg
Och, som nu sagts flera gånger: det tillför absolut ingenting att tala om att man skickar PM, varken till sakfrågan eller till personen man skickar till. Möjligen ger man sig själv tillfälle att känna sig lite märkvärdig....?
Si at det stilles spørsmål om et sted jeg kjenner godt, ang severdigheter, bosteder, utflukter etc. Jeg svarer på alle spørsmål i forumet, men i tillegg sender jeg en PM med lenke til det/de hotellene jeg anbefaler, eller kanskje til et nettsted om det aktuelle reisemålet - som også bryter lenkereglene. Da synes jeg det er greit å opplyse om det på forumet, slik at andre som vurderer det samme reisemålet, kan be meg sende dem disse lenkene.

Citat:
Ursprungligen postat av Elisabet Visa inlägg
Att någon som är ny i forumet inte ser att de får PM tror jag inte på. Det syns även om man inte har popup- eller mejlfunktionerna på.
När man säger så låter det lite som att man tror att alla andra är dummare än man själv är.
Vel, Ivi skriver i tråden som er utgangspunkt for denne tråden at "Hade lite bekymmer själv med inbox-funktionen från början, nämligen". Det har ikke det minste med å være dum å gjøre, men at ikke alle kan kunne alt om alt.
Svara med citat