Visa ett inlägg
  #10  
Gammal 2007-03-03, 18:23
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 5 566
Standard Sv: Avatar (liten bild)

Citat:
Ursprungligen postat av Wardakis Visa inlägg
Vill ha tips på hur jag kan förminska, ska jag göra det i paint eller i nåt redigeringsprogram? Hur jag än försöker så blir dom inte tillräckligt små.
Vilket bildbehandlingprogram som helst går bra. Paint brukar jag inte använda men det borde gå att minska antalet pixlar och bildens storlek i bite i det programmet.
Jag har photoshop och var tvungen att göra om det flera gånger innan jag fick till en bild som var tillräckligt liten utan att kvaliten försämrats för mycket. Prova dig fram, du får säkert till det!

Citat:
Ursprungligen postat av Hellen Visa inlägg
Vem hade denna avatar: (bild inlagd) eller du kanske tänkte så här; vem har haft en liten grekisk farbror som avatar?
Tänkte mig väl närmast något i stil med Tittis fråga, alltså vad/vem föreställer avataren eller var är den tagen. Fast jag vet inte riktigt hur allvarligt menat förslaget var...

Citat:
Ursprungligen postat av Titti Visa inlägg
Som en liten uppvärmning till det får ni gärna försöka gissa, vad/vem min avatar föreställer!
Det har jag undrat flera gånger Det är inte likt dig i alla fall, enligt säkra källor Drar till med att det är någon grekisk botaniker!
Svara med citat