Ämne: Sterling
Visa ett inlägg
Gammal 2007-03-11, 19:09
Janériks avatar
Janérik Janérik är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Sterling

Vi reste med Sterling till Aten förra sommaren.
Då vi hade barnvagn med oss så fick vi betala (300 kr t.o.r.?) för detta då vi skulle åka från Arlanda. Vi fick inget kvitto på att vi betalade båda vägar bara ett löfte om att det kommer ett mail som går att skriva ut som kvitto.
Vi glömde detta tills vi skulle åka tillbaka, då ville de åter ha betalt för barnvagnen och jag hade ju inget kvitto att visa (det verkar inte som jag fått ett kvitto i mailen heller). Efter en ganska lång diskussion där flera var inblandade från Sterlings sida slutade det med att vi inte behövde betala på nytt. Jag gick stenhårt ut med att jag har redan betalat detta, det är inget problem för mej att betala en gång till men då jag kommer hem kommer jag att ställa till ett litet h-vete om jag inte får tillbaka mina pengar.
I övrigt tyckte vi att Sterling fungerade hyffsat bra, man får vad man betalar för. Tyvärr så är det ju så att man minns vad man betalar tills man har betalat och sedan då man reser så har man hunnit glömma att man tog den biljett som var billigast och att det är därför som man inte får mat på flyget och man inte riktigt ryms att sträcka ut benen.

Mvh Janérik
Svara med citat