Visa ett inlägg
Gammal 2007-04-05, 00:03
malou malou är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006
Standard Sv: Hur är det att resa ensam?

[quote=Yak;82665]....Inkfish förslag om stamtaverna är faktiskt ypperligt, och det fungerar faktiskt. Jag vet, för jag längtar redan tillbaka till de underbara ägarna på mitt stamhak i Katapola
/quote]

Istemmer med begge. Søker ikke nødvendigvis en stamtaverna, men i blant blir det så. Etter en flott gåtur og mitt evige aftenbad dumpet jeg en gang sliten og glad ned ved et bord på en 'stamtaverna', bestilte middag og vin og virkelig nøt øyeblikket. - I bakgrunnen, ved nabobordet, hørtes fjern konversasjon. Plutselig gikk det opp for meg at jeg var i fokus. 'Hun der har jeg sett før - var nabo på stranden i går - hun er visst fransk- stakkar, hun er alene - og tenk hva det koster å komme ensom hit for å innta middag`. Litt overrasket over denne mangel på høflighet eller diskresjon. Men tenkte, hva så? Så, i løpet av et sekund eller to var verten ved min side - 'har du det bra' ble bekreftet og han la hånden på skulderen min. Helt uvanlig. Så møttes blikkene våre - og vi brast begge to ut i latter. Han visste og jeg visste hva vi lo av. Kvelden var eventyrlig, måltidet var supert.
Svara med citat