Visa ett inlägg
Gammal 2007-04-13, 22:19
laeros avatar
laero laero är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2007
Standard Sv: Kalamaki Apollo

Citat:
Ursprungligen postat av Kungen84 Visa inlägg
Jag å tjejen hade tänkt oss en vecka på Zante... Men är osäker på var vi ska bo. Vi är inte där för att röja å festa natten lång. Utan vill uppleva å se sagolika vyer å fina stränder!
Zakynthos är en jättevacker ö som dessutom har riktigt fina stränder runt hela ön, ni bör hyra moppe eller bil för att kunna nå dessa. Vattnet är klart och rent, har inte varit med om så häftig snorkling någon annanstans i Grekland.
Mina erfarenheter från ön är 10 år gamla och mycket kan ju ha förändrats men nu kommer jag till varför jag inte direkt har längtat tillbaks.
Zakynthos är ett stort charterresmål, framförallt för engelsmän. På den tiden när vi var där var turismen väldigt koncentrerad till två byar, Laganas och Argassi, dessa byar är helt och hållet uppbyggda kring turism och saknar i stort sett grekisk prägel. Precis som Paulina skriver var Laganas som värsta Ibiza, Argassi kanske något bättre, men om Apollo nu har andra byar på programmet så bo då där om det inte är party ni vill ha.

Kan ni lyckas hitta boende i en mer genuin by tror jag definitivt att ni kan få en kanonsemester.

Laero

Senast redigerad av laero den 2007-04-13 klockan 22:47. Anledning: stavfel
Svara med citat