Visa ett inlägg
Gammal 2007-05-22, 16:32
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Det där med morgondopp

Citat:
Ursprungligen postat av liselotti Visa inlägg
-"Bra så kan vi gå ner och doppa oss på morgonen", så resonerar vi också. Fast vi vet att det inte kommer att hända .
Citat:
Ursprungligen postat av martinifk Visa inlägg
men hittentills har tankarna inte blivit verklighet, men kanske nästa gång (inte troligt..)
Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Pratar gärna vitt och brett om att gå ner och ta ett morgondopp, men det blir aldrig av.
Citat:
Ursprungligen postat av ulrikas Visa inlägg
-Innan vi åker hem ska vi ha tagit ett kvällsdopp. Men gjorde vi det? Nej, såklart inte.
Hihi, man vet aldrig vad som kommer upp när man vänder på en sten.... Vad många vi är!

Bada sent på eftermiddagen nämner många - det brukar jag också göra. Det är gudomligt när man haft migrän eller på annat sätt legat sjuk under dagen, då har jag pallrat mig till närmsta strand vid femtiden och varit där ett par timmar. Underbart ljus, underbart vatten, underbart avslappnad stämning.

Fast duscha ordentligt innan middagen är ett måste när man varit med hela kroppen - inkl skallen - under vattnet. Och det har man för man älskar att bada

Citat:
Ursprungligen postat av ATHANASIA Visa inlägg
,men bada i havet i Grekland är underbart)
Det där håller jag verkligen med om! Jag började åka till Grekland -89 och har hittills aldrig badat i grekisk pool! Kommer inte att göra det heller, för den egeiska jättepoolen slår allt

Hasse m fl badkrukor: ha inte dåligt samvete för det! Om vissa delar av mänskligheten badar måste andra ta på sig uppgiften att sitta i skuggan med en sval öl. Ett hårt jobb, men någon måste göra det
Svara med citat