Hej Jeanette!
Tack för ditt svar, det låter ju jätte bra!!!

Har sett bilder ifrån stranden på ett engelskt Skiathos forum och den ser himla härlig ut! Om sen inte alla på Skiathos är där gör ju inte speciellt mycket!
Tavernan som ligger ovanför stranden, vet du om det är bra mat där eller ska man ta med sig lunch?
Jag läste något om att taverna ägaren är lite "halvgalen/speciell"...men om man lärde känna honom så skulle det nog(?) gå bra

!? Låter mer än "speciell" för min del...
Fast om maten är vääldigt god kanske det är värt det!
Vi kommer bara att vara på Skiathos från 29 aug till 3 sep så det gäller att ha koll på smultronställena!
Du kanske har något mer bra tips som du vill dela med dig av?
Tsougria blir det en dag men Lalaria
tror jag vi hoppar över..
Vi hyr bil i 3 dagar så 2 båtturer hinner vi liksom inte med, och eftersom vi kommer ifrån Alonissos där vi har hyrt båt så kan det va skönt att avsluta mer på land.
Eller är detta valet galet?

Är Lalaria att föredra framför Tsougria? Har sett Lalaria ifrån flygplanet och på bilder, men det känns lite som att den stranden inte är synonymt med Skiathos stränder för övrigt, där alla mer eller mindre är av fin sand, utan att den är mer lik Lefkas västkust (kan ha fel..) och där (Lefkas alltså

) har vi ju varit många, många gånger förrut...Suck, det blev inte lite rörigt det här!

Katta