Måste berätta hur jag blev blåst på en vecka i Grekland!
Häromveckan sålde jag bort min samling av antika fiskedrag. Summan som jag fick för dem var inte så dålig, därför tänkte jag att jag skulle ta med Moster på en vecka till värmen. Samtidigt skulle jag passa på att inhandla en ny Bouzouki i Aten. Billjetter fanns att få på Sterling med avgång från Köpenhamn dessutom till ett bra pris!
Jag kollade med min chef på jobbet om jag kunde vara ledig 2 Juni till den 9 Juni, det gick fint. Moster kollade med sitt jobb och det var inga problem för henne hellar att vara ledig. Just hemkommen från jobbet igår slängde jag mig ned framför datorn för att beställa biljetterna, men först så ringde jag Moster bara för att kolla att allt var okej. Moster sa, titta på passen så de är okej! Sagt och gjort, jag hämtade våra pass och kunde konstatera att Mosters pass gick ur tiden den 22 denna månad

Det var länge sedan jag var så ledsen och besviken som igår.....
Min dröm kraschade som ett magplask från 5meterstrampolinen. F....n sa jag. Men nu så får det bli en vecka med några plusdagar i September istället.
Min gamla Bouzouki är kanske inte så kass heller i alla fall, den hänger med över sommaren och många år till med för den delen! Det var väl så att pengarna brann lite i fickan på mig
MVH
DepparYeasou