Ämne: Pruta!!!!!!
Visa ett inlägg
Gammal 2007-07-18, 18:10
Eleutheras avatar
Eleuthera Eleuthera är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2007
Standard Sv: Pruta!!!!!!

Dallas du har helt rätt.
Det säger sig själv att man ska förhandla om priset oavsätt om man bara ska sova en natt.
Jag förvånas ändå av dom höga priserna som näms betalar aldrig mer än 15 Euro per natt vid kort-tidsboende Och aldrig över 10 Euro per natt när jag ska stanna länge.
När man är i Italien så går rummen på hutlösa priser och om man luffar så får man verkligen leta efter billiga rum men vi pratar helt annan standard & Hotell kultur. Och i Hellas så är vi ju där för att njuta av solen, Havet, sitta på en Taverna, möta folk osv.
Inte ligga på rummet med en massa lyx eller har jag fel...
Sedan är det ett annat fenomen att Hellas höjer priserna någon gång i mitten av Juli...Jag vet inte hur många gånger jag har diskuterat med mäniskorna att bara för att det har blivit en viss datum så går priserna upp. Vi alla som samsas på denna sida älskar ju Hellas men vi måste stå på oss när det gäller pris bilden i Hellas och tänka om lite vad det är för standard vi vill ha inte gämnföra med vad vi har i Swe det blir grymt fel.
För om vi börjar att ställa krav på att det ska finnas en massa onödig lyx så bjuder vi in till höga priser...ja säger bara tv på rummet råkade ut för det på Kefalonia förra året MAN BLIR MÖRKRÄDD
Snart är det September
Eleuthera

Senast redigerad av Eleuthera den 2007-07-18 klockan 18:13.
Svara med citat